Książka
Promocja usług (wyd. III)
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawca: CeDeWu
Cena: 55.00 zł brutto
Czas dostawy:
3 dni
Koszty dostawy:
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Kurier InPost 17.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 15.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
• przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
• zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
• przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
• analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
• przejrzysty układ,
• logiczna i spójna merytorycznie struktura,
• zrozumiała forma przekazu,
• szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
• liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
• omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
• bogata bibliografia.
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
• przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
• zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
• przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
• analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
• przejrzysty układ,
• logiczna i spójna merytorycznie struktura,
• zrozumiała forma przekazu,
• szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
• liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
• omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
• bogata bibliografia.
- Autorzy
- Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- CeDeWu
- ISBN
- 9788381027151
- Rok wydania
- 2023
- Liczba stron
- 166
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.3 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt